فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

مشهد حسین

 

سلمه گفت: 

بر ام سلمه درآمدم.دیدم می گریست. 

گفتم : "از چه می گریی؟" 

گفت : « رسول خدا را از زمان رحلت تا دیشب در خواب ندیده بودم. دیشب دیدم بر سر و محاسنش خاک نشسته بود.گفتم :"یا رسول الله، از چه خاک آلوده ای؟" 

 

گفت :" اکنون در مشهد حسین و اصحاب او قبر می کندم."»

بهشت ...

یک انار برمی داری می شکافی تویش این همه دانه است، همه توبه تو پرده به پرده نشسته اند. تو که انار را می شکافی این دانه ها می پرند بیرون. یکی می دود این سمت، یکی می دود آن سمت. 

شوخی می کنند. 

بازی می کنند. 

سرخند. 

شادابند. 

درخشانند. 

قلبشان همه سفید. از پشت گوشتشان پیداست. 

می دوی دنبالشان.می گیریشان توی مشتت. نگاهشان می کنی.کیف می کنی. 

 

بعد از من می پرسی بهشت چه شکلی است؟ 

تو که از من واردتری. 

تو که از من خبره تری. 

 

 

پ . ن : سر برود و سحر نرود ... بی توفیقیم... دعا بفرمایید جدا 

 

بی ربط : (+)،(+)

شیطان

یکی به چشمش آمد که یک خیک روغن روی آب شط دارد می رود. پرید توی آب که بگیردش.

آب موج می زد و هی دور می شد. گفتند خب ولش کن. گفت من ول کرده ام. این ول نمی کند. نگو خرس بود نه خیک.


حالا حکایت شیطان است که گیر شما زبل ها افتاده است. بچه شیطان ها می گویند ولش کن خب. می گوید من ول می کنم. این ناجنس ها ول نمی کنند. برای خودتان تفریح راه انداخته اید...

شعبان المعظم

الهی!

 

 سخن در عفو و رحمتت نیست، گیرم که تو ببخشاییم، من از شرمندگی چه کنم، تو خود گواهی که از استغفار شرم دارم.





پ.ن : الهی العفو ...