فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

روز انتقام

 

تکفیر دشمنان علی رکن کیش ماست

هر کس محب فاطمه شد، قوم و خویش ماست


لعنت به آنکه پایه گذار سقیفه شد

لعنت به هر کسی که به ناحق خلیفه شد


لعنت بر آنکه بر تن اسلام خرقه کرد

این قوم متحد شده را، فرقه فرقه کرد


ما بی خیال سیلی زهرا نمی شویم

راضی به ترک و نهی تبرا نمی شویم


قرآن و اهل بیت نبی اصل سنت است

هر کس جدا ز این دو شود، اهل بدعت است


ما همکلام منکر حیدر نمی شویم

"با قنفذ و مغیره برادر نمی شویم"


ما از الست طایفه ای سینه خسته ایم

ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم


شمشیر خشم شیعه پدیدار می شود

وقتی که حرف کوچه و دیوار می شود


امروز اگر که سینه و زنجیر می زنیم

فردا به عشق فاطمه شمشیر می زنیم


ما را نبی "قبیله سلمان" خطاب کرد

روی غرور و غیرت ما هم حساب کرد


ما از الست طایفه ای پر اراده ایم

ما مثل کوه پشت علی ایستاده ایم


از اما بترس شیعه سرسخت حیدریم

جان بر کفان لشگر سردار خیبریم


از جمعه ای بترس، که روز سوارهاست

پشت سر امام زمان ذوالفقارهاست


از جمعه ای بترس، که دنیا به کام ماست

فرخنده روز پر ظفر انتقام ماست


از جمعه ای بترس، که پولاد می شویم

از هُرم عشق، مالک و مقداد می شویم


وحید قاسمی



نظرات 6 + ارسال نظر
محقق 13 شهریور 1391 ساعت 12:14 ق.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

سلام الله علیکم
زیبا بود وفیض بردم.
قلمتان مستدام ودر خدمت دولت کریمه باشد انشا الله.

مردى از اهل کوفه به خدمت حضرت علی (ع)رسیده و بعد از سلام عرض کرد: من شما را دوست دارم .
امام (ع ) فرمودند: با زبان یا قلب و زبان ؟
حال که توفیق آشنایی با وبلاگ پرمحتواتون حاصل شده، شما رو دعوت می کنم به خواندن مطلبی با عنوان "محب علی (ع)".
و از نظرات ارزشمندتون بهره خواهم برد انشالله.
للهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای

محقق 14 شهریور 1391 ساعت 12:56 ق.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

سلام الله علیکم ورحمه الله وبرکاته
رسول اکرم صلی الله علیه و آله:

بر امت من زمانی بیاید که فقیران فراوان شوند و فقیهان کم شوند و علم بر گرفته شود و آشوب فزونی گیرد , آنگاه پس از آن زمانی بیاید که مردانی از امت من قرآن خوانند که از گلویشان بالاتر نرود , آنگاه از پس از آن زمانی بیاید که مشرک به خدا با مومن مجادله کند و سخنانی نظیر او گوید

نهج الفصاحه ، حدیث 1755

به روزم ومنتظر قدوم سبزتان
در ضمن اگر قابل می دونید،اعلام بفرماییدلینک وبلاگتون رو ثبت نمایم.
یا علی

سید 11 مهر 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

هنوز یادت هست که سید کیه؟ پس ای دوست قدیمی تازه کن مطالب رو. خسته نباشی یا علی. منتظرم. ما به تو افتخار می کنیم.

صفا 25 مهر 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.shohadayeayande.com

سلام خانم گل... خوبی؟ من صفا هستم. همون فافا صفای قدیمی...

اگه هنوز سر میزنی و به روز میکنی، ی خبری از خودت بهم بده... دارم میام ساکن شهر شما بشم... خبرم کن که غریب نباشم اونجا...

التماس دعا/ یاعلی

سید 7 آبان 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://ghebletehran.blogfa.com

سلام
خداقوت امیدوارم زیر سایه رهبری و آقا امام زمان (عج) به کار خود ادامه و موفق باشید
وبلاگتون بسیار زیباست
به من سر بزن و اگه موافق بودی بگو تبادل لینک می کنم منتظرت هستم
یا علی

کمیل 23 آبان 1391 ساعت 08:58 ق.ظ http://parvazta.blogfa.com

قافله در راه است؛
می گویند که گناهکاران را نمی پذیرند؛
آری!!!
اما پشیمانان را ...
***
سلام
خدا قوت
شال عزا و پیراهن مشکی محیا کنید
محرم در راه است ...
التماس دعا
شهادت نصیبتون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد