فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

شعبان المعظم

الهی!

 

 سخن در عفو و رحمتت نیست، گیرم که تو ببخشاییم، من از شرمندگی چه کنم، تو خود گواهی که از استغفار شرم دارم.





پ.ن : الهی العفو ...

نظرات 3 + ارسال نظر
ترنم 13 مرداد 1389 ساعت 01:55 ب.ظ http://1176-15.blogfa.com

باسمه تعالی
سلام
وبلاگ خیلی خوب وعاشورایی دارید.فقط یه سوال هست که هی داره توی ذهنم ورجه ورجه میکنه.
منظورشماازاین پارچه سبزی که به ماه بسته شده چیه؟
اخی!راحت شدم
التماس دعای خیر
یاعلی.ع.

سلام علیکم

نماد حضرت ماه است! قمربنی هاشم! سبزآل عباست وهیچ ارتباطی به اغتشاشات بعد از انتخابات نداره!
پست درباره حضرت آقا دارم که! مبین نیست؟!سرسپرده ولایتیم اگه قبول کنن

ترنم 15 مرداد 1389 ساعت 04:26 ق.ظ

باسمه تعالی
سلام
شرمنده .عذرمیخوام بابت این ذهن کنجکاو(فضول سابق)
درباره حوزه هم بادوستان زیادی مشورت کردم .چندتاازاشناهای حوزوی هم مشاوره دادن.تشکرازلطف شما.

حالاتاخدای تعالی چی بخواد
التماس دعای خیر
یاعلی.ع.

تلنگر 15 مرداد 1389 ساعت 10:31 ق.ظ http://talangor.net

لو علم المدبرون کیف اشتیاقی بهم …لماتوا من شوقی

اگر کسانی که به من پشت کرده اند
می دانستند که چه شوقی به ایشان دارم٬
لاجرم از شوق می مردند….
خدایا …. تو چقدر خوبی؟ و من مزه اش را نچشیدم . !

یالیتنی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد