فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

می‌نویسم...


با تمام خستگی قلم، هلش می دهم به سمت خطوط و مجبورش میکنم آنچه در توان دارد برای یاری ما بنویسد...اما نشانه ها حاکی از آن است که نه قلم توان از تو نوشتن دارد نه دل تاب تحمل این داغ.... جلوی عکست رژه می روم و فکر میکنم کاش اصلا نبود که شهید شود....


بعضی ها برای خوب بودن نیاز به اثبات ندارند همین که نفس می کشند معلوم است که خوبند اما همان بعضی ها دلشان می خواهد به تاریخ اثبات کنند که هرچه هست در گمنامی است و این داغی است که نه من نه قلم نه تاریخ تحمل حقیقتش را نداریم!


از سالگرد گمنامی ات خیلی می گذرد شاید دو ماه اما من دیگر توان نوشتن ندارم حتی حافظه ام تحمل یادآوری را نیز ندارد.... پناه آوردم به محرم در سالگرد نبودنت اما چه کنم که این داغ سرد نمی شود مثل حسین که حلاوت و حرارتی در دل دارد که هیچوقت سرد نمی شود.... نه تو مثل حسینی نه حسین مثل تو و نه من زینبم ونه هیچ چیز دیگری تنها تشابه تو و محرم این است که من خودم را با روضه وداع آرام می کنم و در تعجبم از اینکه جان نمیدهم....




نظرات 3 + ارسال نظر
سیدحسام 25 دی 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

حرف ما آن است که آهوی نیـشابور گفت

گاه مدیونت شدن از دادنِ جان بهتر است

غنی زاده 25 دی 1391 ساعت 05:18 ق.ظ http://www.1359000.blogfa.com

سلام وب جالبی دارید. آنچه از دل بر آید . . .

دارد غلط درون لغت نامه،دهخدا

باید نوشت روبروی عشق=کربلا یا حسین(ع)

سید محسن 1 اسفند 1391 ساعت 11:26 ب.ظ http://m-shorideh.persianblog.ir

به نام حضرت دوست



هشتمین طرح ختم صلوات 110 روزه

به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج)

و سلامتی ایشان

شروع : 23 ربیع الثانی 1433 برابر با چهارشنبه 16 اسفند ماه 1391

پایان : نیمه شعبان 1433 برابر با دوشنبه 3 تیر ماه 1392

مدت طرح : 110روز

تعداد صلوات هدیه شده : روزانه 314 صلوات

(امام زمان (عج) + 313 نفر یاران ایشان )

برای ثبت نام به بخش کامنتهای وبلاگ دریچه ای به سوی ملکوت مراجعه کنید



در پناه حضرت دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد