فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

آخرین منجی


سجاده ای بارانی از هوای دلم

به سجده می کشم عاشقانه هایم را

آنقدر می بارم

که دیگر ابری برای پنهان شدنت نباشد

بند بند٬ تسبیح دستانم

به نیاز می کشند تو را

و هق هق نبضم

نغمه بندگیت را فریاد می زند

دریای باریدنم

اما

ابرها...!!؟

آخر

انتظار دیدن رنگین کمان تا کی؟

***

سجاده هنوز جاریست

اینبار

تو بخوان نماز عشق را...

نظرات 2 + ارسال نظر
حیدر 4 بهمن 1387 ساعت 10:39 ب.ظ http://gun.mihanblog.com

سلام دوست من! کتابی که من دارم ، فرهنگ الفبایی مهدویت (موعودنامه) نوشته مجتبی تونه ای هست و حدود 800 صفحه می باشد و ناشرشم انتشارات مشهوره که یکی از کامل ترین کتاب ها درباره امام زمان (عج) است. بازم کاری داشتین ، در خدمتم! یا علی!

سلام
ممنون. بااجازه وبلاگتون رو لینک کردم.

یه سوال دیگه درمورد پست هایی که درمورد لبنان و مقاومت میذارین .
میخوام بدونم مطالب رو چه جوری جمع میکنید

اگر مرجع موثقی میشناسید ممنون میشم معرفی کنید؛ خالا چه کتاب و فیلم باشه چه آدم باشه

برام اهمیت دارهخوشحال میشم عنایت کنید.
یاعلی

حیدر 14 بهمن 1387 ساعت 01:10 ب.ظ http://gun.mihanblog.com

سلام مجدد دوست من. مطالب حزب‌الله و مقاومت رو از منابع زیادی پیدا می‌کنم. هم اینترنت ، هم یکسری کتاب و جزوه دارم ، هم از چندتا از رفقا! یا علی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد