فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

... !


یا بن الحسن!

   


عشق تو مرا الست منکم ببعید٬

                       هجر تو مرا٬ ان عذابی لشدید

                                           برگرد لبت نوشته یحیی و یمیت

                                                               من مات من العشق٬ فقد مات شهید... 

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا 5 تیر 1388 ساعت 03:00 ب.ظ http://champions.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید.

. 5 تیر 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

ان عذابی لشدید

چرا بی نام؟!

. 6 تیر 1388 ساعت 11:51 ق.ظ

بی نام نبود که .
خواستم بگم اگه دارم ایراد نگارشی می گیرم نه اینه که خودمو عددی حساب کرده باشم :-) کامنتم فقط گذاشتم که اگه صلاح دونستید اصلاح کنید، لازم نبود تاییدش کنید عمومی شه.

پس اسمتون نقطه است؟!:-)
این متن اس ام اس یکی از دوستانم بود که همین طوری نوشته بود ... ماهم اصالت اثر رو حفظ کردیم حالا!
البته شما اختیار دارید.
اینم که تایید کردم واسه این بود که اگه دوباره سر زدین٬ یه نام و نشونی ازتون پیداکنم... نه ایمیلی نه وبلاگی ...
بازم ممنون از دقتتون و بی تفاوت نبودنتون!:-))

شاهده 8 تیر 1388 ساعت 10:39 ب.ظ


اینم عاقبت و آخر اس ام اس فرستادن دوستان!

خدا این دوست شما رو هدایت کنه ...

من مات من العشق٬ فقد مات شهید...

التماس دعا

انشاالله ..... البته ما که ناامیدیم میدونی که ؟!؟

شکیبا 16 تیر 1388 ساعت 09:28 ب.ظ

شب های هجر راگذراندیم و زنده ایم
مارا به سخت جانی خوداین گمان نبود

واقعا ... او رفت و زمین ماند و مانیز بر زمین ....

شکیبا 17 تیر 1388 ساعت 11:48 ق.ظ

گویند سبز وسرخ مکمل یکدیگرند٬این رااهل هنرمی گویند
البته به نظر من هم همینطور بایدباشد!
گذشته مان باخون حسین سرخ است وآینده مان باظهورآقایمان سبز.






تلنگر 12 مرداد 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام برای این که دلت نشکنه افتخار می دم نظرمو میگم هی بد نیست من از تو بیشتر از این هم انتظار ندارم یعنی خدا هم انتظار نداره دیگه خوب مغزت بیشتر از اینم نمی کشه احتمالا موقعی که خدا مغز و آی کیو تقسیم می کرده تو جا افتادی ولی در هر حال همین که من از وبلاگت بازدید کردم یعنی خدا نظر ویژه ای بهت داشته تا این کمبود و جبران کنه .خدا گر زحکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری . وسلام

باشه! ..... به سید میگم به حسابت برسه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد