فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

یا رفیق من لا رفیق له

گریه می کرد و میخوند... نشستم پشتش جوری که منو نیبنه !  

آروم  آروم سوز دلش منم گرفت! چفیه انداخته بود روی سرش زار زار گریه می کرد! دلم برای خودم سوخت ... لا انیس من لا انیس له 

 

*** 

 

سرم رو انداخته بودم پایین .... الهی العفو! 

باور نداشتم حرفی رو که می زدم ... ما کجا... 

 

*** 

 

کنار قبور شهدا نشسته بود. نور فانوس ها افتاده بود روی صورتش. سر گذاشته بود به زنجیرها... سبحاک یا لااله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یارب 


به ذره گر نظر لطف بوتراب کند      به آسمان رود و کار آفتاب کند




فرمانده!

بی پدریمان تسلیت!

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام
خدا قوت. نماز روز ه هاتون قبول
وبلاگ پر محتوا و زیبایی دارید ، من با افتخار شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید منو با نام فطرسیان لینک کنید
یاعلی

من الغریب الی الحبیب 2 شهریور 1390 ساعت 04:23 ب.ظ

از ما نیاز می رسد و از تو ناز حسین

درد سری شده سفر کربلای تو


سلام دوست ....

تسنیم 4 شهریور 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://zaeremahram.blogfa.com

سلام
تسلیت

کلوخ 7 شهریور 1390 ساعت 01:36 ب.ظ

چه رویاییه!!

من الغریب الی الحبیب 8 شهریور 1390 ساعت 06:16 ق.ظ

حالا که تا دیار تو مارا نمی برند

ما قلبمان شکست ... حرم را بیاورید...

مسیح 10 شهریور 1390 ساعت 12:41 ب.ظ


ربنا و اتنا ما وعدتنا علی رسلک
ولا تخزنا یوم القیامه
انک لاتخلف المیعاد

مسیح 21 شهریور 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام

در میان گرد و غبار
درون گودی قتله گاه
میان خون
بین هلهله ها
مسیح به خون نشسته است

پایی که بال شد و به طواف عشق حسین (ع) پر کشید
کلبه خرابه ای را سخت است فرود آمدن
گر چشمتان گرفت نگاهی کنید...
http://masih.blogstu.com/

ماسح 20 مهر 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://hesamghazi.persianblog.ir/

ششم اوت 1991 پروفسور «تیم برنرز لی» نخستین «وب سایت» را ساخت و آن را در شبکه شبکه ها قرار داد. در همان زمان به زبانی ساده به همگان آموخت که چگونه برای خود «وب سایت» بسازند و حرف شان را بدون سانسور، ترس و نگرانی از تعرض بیان کنند. پروفسور لی برای این کار مهم پولی نگرفت، حق الامتیازی قرار نداد، آن را به ثبت نرساند تا استفاده از اینترنت در سراسر جهان رایگان باقی بماند. اینترنت از هر سیستم اطلاع رسانی و در اختیار گذاردن معلومات و اندیشه جلوتر، آسان تر، ارزان تر و سریع تر و اعمال سانسور در مطالب کمتر است . لی هنگام اعلام تعمیم اینترنت و در اختیار همگان قرار گرفتن این ابزار اطلاع رسانی گفته : در آینده واژه «سانسور» از فرهنگ ها حذف و به تاریخ سپرده خواهد شد.

یه دوست قدیمی 31 اردیبهشت 1391 ساعت 08:08 ق.ظ

کار جالبیه امیدوارم موفق باشی وهمه ی کارات خدایی وامام حسینی باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد