فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

خسته شدم بریده ام آقا شتاب کن


خسته شدم بریده ام آقا شتاب کن

یا انتخاب کن بخرم یا جواب کن


برگشتنم همان و فنا گشتنم همان

هرچه پل است پشت سر من خراب کن


رویم سیاه روز قیامت به جای من

بنشین و با خدا تو حساب و کتاب کن


نام مرا عزیز، میندازی از قلم

لطفی کن و بهشت حضور و غیاب کن


چله نشین میکده ی روضه ام کن و

این غوره های اشک مرا هم شراب کن


محشر وبال گردن تانم حلال کن

دست مرا بگیر و دوباره ثواب کن


در این بساط گریه مرا سیر می کند

آتش بزن بیا جگرم را کباب کن


حالا که خرج کرب و بلایم به پای توست

از سهم الارث مادری خود حساب کن




ورودیه کربلا

ناله زهرا : مرو مادر ...  واویلا حرم آواره شده ...



محکم می زد رو سینه اشو میگفت حسین؛ تازه فهمیده بوده وقتی میگن مست میشی یعنی چی...

نشسته بود پشت پنجره، بادسرد میخورد تو صورتش! گم شده بود بین اینهمه همهمه ... صدای واحد تو گوشش بود : واویلا حرم آواره شده ... گریه اَمون نمیده!


چرا هرچی واسه حسین سینه می زنی سبک نمی شی؟!؟ هرچی میشینی بیشتر فرو میری ...یاللعجب!


*بفرما +

خون خدا

دیدم نوشته دهه اول با سخنرانی: حجت الاسلام ... و با مداحی برادر ارجمند ....!

بازنگاه کردم... چقدر زود گذشت ...من هنوز عوض نشدم .... من آلوده ترم که پاک تر نیستم!


من کجا ... عزاداری برای حسین فاطمه کجا


مثکه امسال برای ما ننوشتن.. روزی امون فقط گناهه! توروخدا دعا کنید

مسلمیه


بعدازعرفه زمان رو به سرازیری است... خدا رحم امان کناد!


لحظه های بی تو سخت شده فرمانده!سخت تر از پیش... بی معرفتیمان نسبت به شما دارد تیغ می شود روی حنجرمان!

نمی دانم نامه امان چطور امضا شده با سربلندی یا با اشک ... هرچه هست از احوالات امروزمان روشن است که همچین بی اشک هم امضا نشده ...

شده ایم شبگرد خوابگردان...این شرب مدام رهایمان نمی کند... مددی!


* نامه از جنس خدا به میرباقری(+)