فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

نادعلی مظهر العجایب ...

مولای ما نمونه دیگر نداشته است

اعجاز خلقت است و برابر نداشته است

 

وقت طواف دور حرم فکر میکنم

این خانه بی دلیل ترک برنداشته است

 

دیدیم در غدیر که دنیا به جز علی

آیینه ای برای پیمبر نداشته است

 

سوگند می خورم که نبی شهر علم بود

شهری که جز علی در دیگر نداشته است

 

طوری ز چارچوب در قلعه کنده شد

انگار قلعه هیچ زمان در نداشته است!

 

یا غیر لافتی صفتی درخورش نبود

یا جبرئیل واژه بهتر نداشته است

 

چون روز روشن است که درجهل گمشده است

هرکس که ختم نادعلی برنداشته است

 

این شعر استعاره ندارد برای او

تقصیر من که نیست، برابر نداشته است!*



پ.ن) مدد ز غیر تو ننگ است ... یاعلی مددی

*حمیدرضا برقعی

نظرات 17 + ارسال نظر
چاشته های میهنی 14 تیر 1388 ساعت 05:07 ب.ظ

درود
http://www.chashteha.blogspot.com

ارمینه 15 تیر 1388 ساعت 10:57 ق.ظ http://ermineh.blogfa.com/

زیبا بود با اینکه اکثر شعرهای حمیدرضا برقعی رو خونده بودم اما ظاهرا این از قلم افتاده بود!
عید شما هم مبارک.

عید شما هم مبارک!
این از قلم افتادگی به خاطر همون نماز شب هاست که خدمتتون عرض کردم ... :))

ارمینه 15 تیر 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

کامنت خصوصی رو واسه سیده زده بودید یا من؟!!
اگه واسه من بوده که چرا نوشتید سیده و اگه واسه سیده بوده که خصوصی فرستادین عمومیش کنم؟!

فقط جمله اولش خطاب به سیده بود ...
منتها از عمومی کردنش پشیمون شدم .

ارمینه 15 تیر 1388 ساعت 08:14 ب.ظ

:دی
در مورد کامنت خصوصی تون هم بگم هرکار میکنم عمومی شه نمیشه نمیدونم چرا ، گمونم سیستم درپیت بلاگفا قاط زده!

اگه کپی و پیست کنید تو کامنتدونی شاید درست شه!!!

ارمیا 16 تیر 1388 ساعت 04:11 ق.ظ http://montazeraneyas.blogfa.com

سلام
الحق که شعر زیبایی رو انتخاب کردی

ممد ز غیر تو ننگ است،یا علی مددی

ارمینه 16 تیر 1388 ساعت 11:06 ق.ظ

خواهشات.:)

لطف دارید ...

شکیبا 16 تیر 1388 ساعت 04:39 ب.ظ

علی...!

گفتم ای دل چه مه است این؟دل اشارت می کرد

که نه اندازه توست این٬ بگذر هیچ مگو

ftmh 16 تیر 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://ftmhj.blogfa.com

با هر صلوات ٬ یا علی خواهم گفت
هر روز حیات٬یا علی خواهم گفت
تا حال که گفته ام ...اگر بگذارند...
...هنگام وفات ٬ یا علی خواهم گفت
میلاد حضرت علی رو به شما تبریک میگم.
در ضمن ما به شعرای آقای برقعی ارادت خاصی داریم
غیر ممکنه شعری بگن که تحسین برانگیز نباشه...

بر شما هم مبارک باشد انشاالله...!
بله همینطوره ... شعرهای فاضل هم دسته کمی نداره ...

فطرس به شکیبا 16 تیر 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

بسم رب الحسین

چه شکیبایی بر بی نشانی ...!!!
می شناسیمتان؟؟!

شکیبا 17 تیر 1388 ساعت 12:26 ق.ظ

من به دنبال فضایی می گردم

لب بامی ٬سر کوهی٬دل صحرایی

که در آنجانفسی تازه کنم

آه !می خواهم فریاد بلندی بکشم

که صدایم به شما هم برسد!


بله منو می شناسید ٬ شکیبا هستم

تابه حال که رسیده ....
منظورم از شناخت خارج از فضای مجازی است .... !؟!؟

شکیبا 17 تیر 1388 ساعت 11:01 ق.ظ

به نام آنکه مرا باتوآشنایی داد

خارج از فضای مجازی هم شکیبا هستم

خداروشکر که شکیبا هستید ...

شکیبا 17 تیر 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

پیش از تو هیچ اقیانوسی رانمی شناختم

که عمود برزمین بایستد

پیش از توهیچ خدایی راندیده بودم

که پای افزاری وصله دار به پاکند

ومشکی کهنه بر دوش

وبردگان رابرادر باشد

آه!

ای خدای نیمه شبهای کوفه تنگ

از مرز ابرهای بهاری عبور کرد
چشمی که رد پای شما را مرور کرد ...

چادر خاکی 17 تیر 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.fotros67.persianblog.ir

هوالعزیز.
سلام.
میلاد ساقی کوثر(ع) رو با تاخیر تبریک میگم.(خجالت).
وفات حضرت صبر(س) رو هم تسلیت میگم.
ممنون اونوارا سر میزنید.
دعا کنیدم ممنون میشم.
یا علی.

علیکم سلام

برشماهم مبارک باشه ...

واما حضرت صبر ...


سری به نیزه بلند است در برابر زینب ...
خدا کند که ...

تمنای دعا
یاعلی مددی

silver shadow 18 تیر 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

ادمک اخر دنیاست نخند
دل من مثل تو تنهاست نخند
ادمک هرچی که باور کردی
بخدا بازی و غوغاست نخند
ادمک ادمها رو باورنکن
حرفهاشون فریب دلهاست نخند
آدمک دنیا پر از دروغ و زشتی و ریاست
همه چی تو رویا زیباست نخند
آدمک دوستی ادمها رو باورنکنی
دوستی فقط یه رویاست نخند
آدمک مهر و محبت و صفا
تنها یک مکر فریباست نخند
ادمک تو خلوتت زار بزن
بخدا آخر دنیاست نخند

چادر خاکی 29 تیر 1388 ساعت 04:20 ق.ظ http://www.fotros67.persianblog.ir

هوالعزیز.
سلام.
مبعث رسول رحمت(ص) مبارک.
حوصله کردید دعام کنید.
ممنون.
یا علی

هو الشهید

سلام علیکم و رحمه
بر شما هم مبارک.
چشم.

http://vajholmonir.blogfa.com

فطرس 12 آذر 1390 ساعت 09:14 ب.ظ http://haghighat-chist213.blogfa.com/

خواستند از تو بگویند شبی شاعر ها / عاقبت با قلم شرم نوشتند نشد
سلام
با تبادل لینک موافقی؟
اگه موافقی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد