فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

این الرجبیون ...؟!؟

ای پروردگار من! تو را دوست می دارم.

نه بدان روی که در امید بهشت ام٬

نه چون آنان که دوستت نمی دارند

برای همیشه گم شده اند.

نه بر هوای آرزوی به دست آوردن چیزی٬

نه در جست و جوی پاداشی٬

بل٬ از آن رو که خود مرا دوست داشته ای.


آه ای خداوندِ همیشه دوست داشتنیِ من!

دوستت می دارم و دیرزمانی خواهم داشت٬

و در ستایش تو خواهم سرود٬

تنها بدین سبب که پروردگار منی٬

وشهریار جاودانه ی من.


واین ماه توست...

نظرات 11 + ارسال نظر
خیبرشکن 7 تیر 1388 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام و عرض ادب
راستش من خودم همینقدر نونشتم شعر بگم !!
یک بیت گفتیم و دیگه نشد ادامه بدیم
شرمنده که اطاعت امر شما نشد
یا علی

با سلام و درود به شما دوست گرامی؛
از این که با لینک "استاذنا" در نشر فرهنگ شیعی با ما سهیم می باشید خوش حالیم و از این اقدام شما تشکر می‌کنیم. اجرکم عند الله.
در ضمن "استاذنا" نام وبلاگ شما را در پست "سایتها و وبلاگهایی که به "استاذنا" لینک داده اند" به شماره‌ی ۴۲۶ با نام "فطرس" آورده و از آن‌جا به شما لینک داده است.



12 مطلب اخیر "استاذنا" به شرح ذیل می‌باشد:

1- روش جدید سلفیه؛

2- مذهب حکیم ابوالقاسم فردوسی و سنایی غزنوی؛

3- افراط و تفریط آری یا نه؛

4- نقد سخنان آقای محمد مجتهد شبستری در دانشگاه صنعتی اصفهان؛

5- صحیفه‌‌ی سجادیه معجزه‌ی اهل البیت (علیهم السلام)

6- حضرت زینب (سلام الله علیها) نماد صبر و قدرت

7- شاهکار زندگی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

8- حضرت آیة الله العظمی حاج شیخ محمد تقی بهجت (ره)

9- فتح خرمشر فتح ارزشهای اسلامی

10- 2 نکته از یک تشییع (جدید)

11- حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) (جدید)

12- شاخص های دولت اسلامی در ندای رهبری (جدید)

آدرس ما: www.ostazona.blogfa.com

شاهده 8 تیر 1388 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.goftomanedin.blogfa.com/

هو الشهید

رعایت کنندگان حرمت ماه رجب و عاملین به اعمال آن را " رجبیون" نامند. همانا که در قیامت فرشته ای ندا می دهد:" أین الرجبیون" ، کجایند افرادی که ماه رجب را محترم شمرده و اعمالی از آن را انجام داده اند.
آنان بندگان خالصی هستند که در دنیا و در میان مردم بی نام و نشان زندگی می کنند و آنگاه که ماه رحمت فرا می رسد خود را در نهر نورانی رجب شست و شو می دهند و با دلی صاف و بی آلایش و پاکیزه از غفلت ها، کینه ها و گناهان،خود را برای نزول رحمت های الهی مهیا می کنند.
امام خمینی (ره ) ، این عارف بالله در مورد ماه رجب می فرماید:
" شرافت ماه رجب در زبان ها ، در بیان ها، درعقلها و در فکرها نگنجد. رجب ماه دعا و استغفار است و سفارش زیادی به استغفار در این ماه شده است."

التماس دعا

ارمینه 9 تیر 1388 ساعت 12:24 ب.ظ http://ermineh.blogfa.com/

اولا من یه عذرخواهی به شما بدهکارم چون فکر می کردم اومدم و در جواب کامنتتون کامنتیدم اما الان دیدم فقط مطالبتون رو خوندم و فراموشیدم بکامنتم!!
دویما هر دوتا کامنتتون دلچسب بود علی الخصوص دویمی![نیشخند]
سیما اینجا چرا کامندونیش شکلک نداره؟!
چهارما هم نداریم!
اما پنجما باعث افتخاره، منم شمارو لینکیدم!
ششما ما اگر یوخده بی حواس و بی ادب تشریف داریم شما اما گهگاه بیاید و عرض ادب کنید![نیشخند]
..........
مزاح بود، فارغ از شوخی باید بگم که از این به بعد ظاهرا باید ماور تحمل کنید![خونسرد]

ftmh 9 تیر 1388 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.ftmhj.blogfa.com

سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارین . یه حس قشنگ پشت تک تک کلماتتون نهفتس حسی که بهم آرامش میده تو این وانفسای دنیای عجیب و غریب ...
می دونین به خاطر همین پرچم های یا حسین و ذکر اسم امام حسین خدا خیلی از بلایا رو از ما دور کرده امیدوارم لایق این بخشودگی باشیم ...
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام علیکم

ممنون از اظهار لطفتون! خداروشکر که اینجوریه!!!:-)

شاهده 10 تیر 1388 ساعت 09:37 ب.ظ


هو الشهید

اصلا خوب نبوده تا الان !
ماه رجب رو میگم ...
تا الان اصلا برای من خوب نبوده!
چرا پس احساس نمی کنم الان رجبه ...!؟

یه جوریه ..!
دلم هم یه جوریه ...!

یا علی

به نام حبیب


بمیرم برای دلت .... دلم تنگ دلته!

شکیبا 16 تیر 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

نشسته بودم

تنها ٬کمی غمگین٬سرم راگذاشته بودم روی زانو هایم. گرمای نفست راکنار گوشم احساس کردم٬صورتت راچسباندی به صورتم.
می دانستم می آیی٬خودت گفته بودی:نحن اقرب الیه من حبل الورید ...
حالم خوب است ٬خیلی خوب

خوش به حالت ...

شکیبا 16 تیر 1388 ساعت 09:08 ب.ظ

عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد...؟
ا

یامن ارجوه لکل خیر ....
تورو خدا نگید ....

شکیبا 17 تیر 1388 ساعت 12:45 ق.ظ

هرگز نگویمت زکرم دست من بگیر

عمری گرفته ای ومبادارهاکنی

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی ....

شکیبا 17 تیر 1388 ساعت 11:11 ق.ظ

و امادرد!
دردنردبانیست که آن سویش تو ایستاده ای برای در آغوش کشیدنم...

فوق العاده بود ... هیچی ندارم بگم ...!!

تلنگر 16 مرداد 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام از خدا گفتی از خدا برایت می نویسم
همه دروغ می گویند که خدا را باور دارند آخر مگر می شود خدارا داشت و مضطرب بود مگر می شود اورا ناظر دانست و گناه کرد مگر میشود به او نزدیک شد و او دورت کند مگر می شود خداراداشت و از زندگی لذت نبرد پس چرا درگیریم پس چرا زندگی سخت است می دانی چرا چون خالص نیستیم حتی در محبتمان چون باورش نکردیم چون باورمان نشد این همه عظمت محبت و عشق را بیاییم باور کنیم برای یک بار هم که شده و یک بار برای همیشه با سلول های بدن هایمان اورا صدا کنیم و به او توکل کنیم تا ببینیم چه قدر مشتاق صدا و نجوای عاشقانه ماست .والسلام

ما ارادت داریم خدمت شما!!!!!!!!!!!!!
شما کجا منبر دارین ما بیایم تلمذ کنیم؟!؟!؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد