فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

همه جا همین جاست ...

 

کربلا یعنی 

هدیه  خدا 

به هر آنکه در عالم وجود٬ وجود گرفته است . .

نظرات 7 + ارسال نظر
سید محسن 13 اردیبهشت 1388 ساعت 08:41 ق.ظ http://m-shorideh.persianblog.ir

به نام حضرت دوست



سلام خواهر بزرگوار

توفیقی بود که به لطف خدا و به مدد دعای خیر دوستان نصیبم شد و راهی سرزمین رضوی شدم



ان شاء الله که زیارت عتبات عالیه روزی شما شود




در پناه حضرت دوست

هم سنگر 13 اردیبهشت 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

تا وجود رادر چه ببینیم؟!

انگار که این گوشه دلم می گیرد
در قافله بی توشه دلم می گیرد
عمریست دلم کرب و بلا میخواهد
در حسرت شش گوشه دلم می گیرد

الهدی 17 اردیبهشت 1388 ساعت 02:46 ق.ظ http://al-hodaa.persianblog.ir

سلام علیک
دل شکسته می تپد برای کربلا حسین.ع.
بسان نی نوا کند برای نینوا حسین.ع.



از طرح لوگوتون بر میاد که آشناییم با هم!!

شاهده 19 اردیبهشت 1388 ساعت 07:06 ب.ظ

السلام علیک یا اباعبدلله

رفیقان می روند نوبت به نوبت
خدایا نوبتم کی خواهد آمد !؟

التماس دعا
یا علی

هم سنگر 19 اردیبهشت 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

در حسینیه ی قلبم متوسلم به زهرا / روی قبرم بنویسید خادم ام ابیها / بهترین مادر دنیا / فاطمیه دل تنگم دوباره روضه میگیره / از غم تو که شنیده دلم از زندگی سیره /

شکیبا 31 اردیبهشت 1388 ساعت 02:59 ب.ظ

کربللایعنی محک خدابرای هرآنکه درعالم وجود ادعای عاشقی کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد