فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

فطرس

ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما، حسین (ع)!

همه جا همین جاست ...


کل ارض کربلا

همه جا کربلاست . .

همه جا همین جاست . . .


واپسین دقایق

اللهم لعن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد (ص)



در ساعات پایانی آخرین پنجشنبه سال هستم و دقایقی دیگر غروبش قابل رویت است...

و من در اندیشهء ظهور و طعم حضور...


امروز تقویم رومیزی رو که تمیز می کردم؛ یاد روزهای رفته و پرخاطره افتادم. . . یادآوری بعضی هاشون سخت نفس گیر بود و جانفرسا.

داشتم فکر می کردم که چقدر به رفتن مانده . . .؟

                                                              ***

غروبها  غربت عجیبی گوشه دلم جاخوش می کنه و هی قلقلکم میده که بازم براش مقتل بخونم؛

غربتی که غروب جمعه می ترکه و یادگاری هایی رو که از بهشت با خودم آوردم قل میده رو خاک سرد زمین . . .


تو حسرت نشنیدن صدای :« انا بقیة الله .. » موندم و به خودم دلداری میدم که ۳۶۵ روز دیگه نزدیک شدیم به اون لحظه که دلم میخواد هیچوقت تموم نشه...


مدتی است که نوشته هامو انتشار دادم تو فضای سایبر و هنوز دل نگرون یه نگاهم...

                                                             ***

خدایا

بخشودن گناه پدر بعد از یا قدیم الاحسان بحق حسین

شنیدن صداتون وقتی از دل تاریکی نجوا کرد :

فاستجبناله و نجیناه من الغم و کذلک ...

لمس عشق فاطمه

چشیدن شوری یادگاری هاتون برای حسین

شنیدن چکاچک شمشیر مولا

و نگاه کردن به چهره ی حبیبت وقتی فرمود :‌ فاطمه پاره تن من است



دلمو قرص میکنه . . . که باید به عهدی که بستم پایبند بمونم و صبر کنم و صبر کنم و صبر و صبر ...

ویادم نره که صبر مجادله با نفسه نه سر فرود آوردن.




پ.ن : تو حول حالنا الی احسن الحال یادتون نره دعامون کنید.

پ.ن : یاعلی




همه جا همین جاست ...

 

 

کربلا یعنی  

همان جا که آسمان و زمین یکی است . . . 

یعنی همه جا . . .

مستی

 

 

 

« مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد 

از جاده سه شنبه شب قم شروع شد*» 

 

 

 

*فاضل نظری  

پ.ن :‌ آقا بیا که دلم تنگ دیدن است. فرمانده ! هرچه قدر بیشتر به ظهورت نزدیک میشیم؛ بیشتر یادمون میره تکلیفمون انتظاره . یادمون میره خط کشیدن شما روی زمین را برای اینکه بگین ما به دیدار شیعیانمان مشتاق تریم تا آنان به ما. 

 

پ.ن : من میدانم ! این بلور مال این طرفها نیست . . .  

سیب سرخ

 

 

 

 

باهربهانه و هوسی عاشقت شده ست

فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده ست

 

چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود

گیرم که برکه ای، نفسی عاشقت شده ست

 

ای سیب سرخ غلت زنان در مسیر رود

یک شهر تا به من برسی عاشقت شده ست

 

پر میکشی و وای به حال پرنده ای

کز پشت میله قفسی عاشقت شده ست 

 

آیینه ای و آه که هرگز برای تو 

فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده ست *

  

***

*فاضل نظری  

پ.ن : یا قدیم الاحسان به حق حسین

همه جا همین جاست ...

 

کربلا یعنی 

 

 

می شود با آب تشنه ماند، 

 

 

وبی آب سیراب شد . . .

م ح م د (عج)

  

اللهّم العن اوّل ظالم ظلَم حقّ محمّد و آل محمّد و آخِر تابع لهُ علی ذلک

 

 

 

 

سلام فرمانده! 

 امامتت مبارک . . .  

خوشا پدری که همچنین ولد خلفی دارد! 

 

                                                 *** 

سی صد و سیزده نفرند٬ اولین کسانی که بین رکن و مقام با او بیعت می کنند. می گویند همه شان جوانند٬ جز چندتایی انگشت شمار. 

می گویند هرکجا که باشند خودشان را می رسانند مکه تا یاری اش کنند. می گویند صدای مناجات شان شب ها مثل صدایی است که از کندوی زنبور به گوش می رسد. می گویند بعد آمدنش٬ هرکجا که بروند از یک ماه قبل وحشت شان توی دل کفار می افتد 

سی صد و سیزده نفرند. به تعداد اصحاب بدر.   

                                                  

                                                  *** 

اللهم عجل لولیک الفرج به حق حسین.  

 

همه جا همین جاست ...

 

 

 

     ای خدای آب! 

     ما را چنان تشنه بخواه 

     که هیچ آبی جز عطش کربلا سیرابمان نکند . . . 

چادر

 

 

 

علی مقداری جو از مرد یهودی قرض گرفت. چادر فاطمه را هم به عنوان رهن گذاشت. یهودی چادر را برد خانه. همان شب زن یهودی دید چادری کنار اتاق می درخشد٬ تمام اتاق را هم روشن کرده. به شوهرش گفت. یهودی تعجب کرد. آمد توی اتاق. نور چادر دختر رسول خدا را که دید٬ تعجبش بیشتر شد. هشتاد نفری از خویشانش را آورد٬ همگی مسلمان شدند...

همه جا همین جاست ...

 

 

 

 

حسین جان ! 

         نگاهی کن ! 

 

                تا ما آب شویم٬ 

                             و کربلا سیراب. . .

بعد از تو هرگز...

 

 

گفت :«راضی ام از همه تان. یارانی بهتر از شما سراغ ندارم. این ها فقط با من کار دارند. 

 شما می توانید بروید. نگران بیعت تان هم با من هم نباشید. بیعتم را از شما برداشتم.» 

 

و سرش را انداخت پایین تا هر که می خواهد برود. اول عباس بلند شد و بعد هم بقیه :  

«ما برویم و تو بمانی!؟ زندگی بعد تو!؟ هرگز! »

حدیث عشق

 

 

 

  

  

بسم رب الحسین

به فدای شال سیاهتون آقاجون....  نوشتم که بگم انقدرهام بی وفا نیستیم آقا

ماهم دلمون گرفته ... پونزده قرنه که پکریم ..  

گرچه دل ما انقدرهام خریدنی نیست اما خب ....

 

غربت سنگینه فرمانده! ... انقدر که آدم صدای شکستن 

 استخوونهاشو میشنوه ...  

گاهی انقدر زمان تنگ میشه که آدم هوس پریدن میکنه ...  

اونم با بالهایی شبیه بالهای فطرس ...!!

 

کی میشود که بیایی عزیز زهرا

 

***

من و جدا شدن از کوی تو، خدا نکند

خدا هرآنچه کند، از توام جدا نکند 

 

 

پ.ن : من دلم برا آقام تنگه

همه جا همین جاست ...


اولین شرط عشق 


                         و آخرین گام وصل، 


                                 خون است؛ 


                                                      همان سکه کربلا ...

آخرین سرباز


فقط شش ماه داشت٬ بغلش کرد. برد سمت لشکر دشمن.گفت :

« خانواده ام را که کشتید٬ همه را. حداقل به این کودک آب دهید.»


که یکی اشان تیری انداخت؛ گلوی کودک بریده شد.

دستش را گرفت زیر گلویش٬ از خون پر شد. خون ها را پاشید سمت آسمان.


گفت : «چه قدر آسان است تحمل این مصائب در راه خدا.»


از آن خون یک قطره هم به زمین برنگشت. همه را فرشته ها بردند آسمان برای تبرک.


همه جا همین جاست ...

اول٬ حرف آخر را ... :


         کربلا یک شهر نیست٬


                     عالم است.